Cóż, możemy w końcu przyznać, że 2024 rok będzie należał do wiśni. Najpierw pojawił się mainstreamowy zapach Black Opium Over Red od YSL, teraz czas na niszę – Juliette has a gun Juliette. W końcu perfumy wiśniowe mają coś do powiedzenia.
Juliette has a gun Juliette EdP – soczysta wiśnia i co jeszcze?
Nowe niszowe perfumy Juliette has a gun to kwiatowa wariacja na temat wiśni. Obok niej występują między innymi jaśmin sambac i fasola tonka. Wydaje się być zmysłowym, ciepłym i eleganckim zapachem dla kobiet.
Z Juliette chciałem zilustrować, jaka będzie [kobieta] w 2024 roku. Symbol nieokiełznanej kobiecości, potężnej, wolnej, namiętnej. Ona chce być jedną i jedyną w centrum uwagi, prowadzić w tańcu
Romano Ricci, założyciel Juliette has a gun, syn Niny Ricci
W tej kompozycji wiśnia jest nieokiełznana, a przy tym szlachetniejsza. Słodka, ale z orzechowo-kwiatowym tłem, miękkim, kremowym i subtelnie pikantnym. Zapowiada się bajecznie. Aromat polecany do layeringu.
Kompozycja zapachowa
Nuty zapachowe: ciemna wiśnia, różowy pieprz, cashmeran, absolut jaśminu sambac, fasola tonka


Wodę perfumowaną Juliette has a gun Juliette wydano w kilku pojemnościach – 7,5, 50 i 100 m. Jak na razie jest dostępna w Sephora USA & Canada (nowy zapas pojawi się 21 marca 2024 roku), ale powinna trafić niebawem do szerszej dystrybucji.
Cena: 7,5 ml – $34, 50 ml – $115, 100 ml – $150. W polskiej perfumerii Sephora przeważnie JHG kosztują 639 zł za 100 ml.