Celebryci chyba postawili sobie jeden cel – szturmen zdobyć rynek beauty. Po nowej marce kosmetycznej Cécred stworzonej przez Beyoncé nadchodzi pora na TYPEBEA pod wodzą Rity Ory i przedsiębiorczyni kosmetycznej oraz założycielki Vita Glow, Anny Lahey.
TYPEBEA: Rita Ora chce zdobyć serca włosomaniaczek
Już za chwilę kolejna celebrytka spróbuje podbić rynek beauty. Piosenkarka Rita Ora we współpracy z przedsiębiorczynią Anną Lahey założyła własną markę TYPEBEA. Skupiły się na stworzeniu wysokiej jakości kosmetyków do pielęgnacji włosów.
Na premierę nowej marki TYPEBEA trzeba czekać do 18 kwietnia 2024 roku. Odbędzie się na stronie typebea.com.
Przez całą moją karierę miałam prawie każdy kolor i styl włosów. Pasma były rozjaśniona, przedłużałam je, krótko obcinałam. Ale dopiero teraz mogę powiedzieć, że moje włosy są najzdrowsze, jakie kiedykolwiek były. Nie mogę się doczekać, aby się tym z wami podzielić
Rita Ora nie kryła entuzjazmu, zapowiadając własną markę na Instagramie
