Dior wyznacza zupełnie inny kierunek promocji ikonicznego zapachu J’adore. Dotąd kojarzony z elegancją, reklamowany klasyczną urodą Charlize Theron, zyska nowy wydźwięk dzięki charyzmie Rihanny. To jest jej czas!
J’adore towarzyszą kobietom na całym świecie. To perfumy potężnej, wyzwolonej i niezależnej kobiety, co rezonuje z osobistą historią Rihanny, którą sama sobie stworzyła, nosząc je jako znak zuchwałości i uwodzenia.
Dior Beauty, Instagram
Mariaż dwóch ikon – J’adore Rihanna + Dior J’adore
Rihanna została nową twarzą kultowego zapachu, znanego na całym świecie od 1999 roku, Dior J’adore.
Fani piosenkarki nie kryją radości i czekają na zajawki kampanii reklamowej. Fani Charlize Theron – niekoniecznie. Rihanna zastąpi bowiem aktorkę po 20-letniej współpracy z francuskim domem mody. Ale ta na dobre się nie kończy – Charlize ogłoszono przecież ambasadorką biżuterii i stylu Dior.
Pierwszej kampanii reklamowej z udziałem Rihanny możemy spodziewać się po wakacjach, już 1 września 2024 roku. Za klip odpowiada Steven Klein.
Jesteśmy ciekawi, jak RiRi wypadnie w nowym złotym świetle Dior!