7 lutego pisaliśmy o tym, że Beyoncé szykuje start swojej nowej marki kosmetycznej Cécred. Nie wiedzieliśmy, jakie będzie oferować konkretne produkty. Dziś aktualizujemy treść o nowe informacje o Beyoncé Cécred.
[Oryginalna treść z 7 lutego 2024 r.] „Włosy są święte” – tymi słowami Beyoncé rozgrzała do czerwoności swoich fanów. Bo oni już wiedzą, że artystka za chwilę wypuści na rynek beauty kosmetyki do pielęgnacji i stylizacji włosów Cécred. Sama zapowiedź nowej marki to drobne uhoronowanie mamy piosenkarki – Tiny Knowles-Lawson – oraz nawiązanie do pracy Beyoncé w jej salonie fryzjerskim. Dało się to zauważyć w maju tego roku w jednym z postów na Instagramie artystki:
Ilu z was wiedziało, że moją pierwszą pracą było zamiatanie włosów w salonie mojej mamy? Destiny’s Child zaczęło się od występów dla klientów, gdy robili sobie włosy.
Co wiemy o nowej marce Beyoncé – Cécred?
Cécred to kolejny owoc tej nieartystycznej części pracy Beyoncé, zaraz po perfumach Cé Noir. Tym razem wokalistka stawia na kosmetyki do pielęgnacji i stylizacji włosów. Obstawiamy, że skupi się na linii do kręconych i falowanych.
Twórczyni takiego hitu jak „Crazy in Love” nie kryje fascynacji światem fryzjerstwa, którego skosztowała w młodości, pomagając w salonie matki. Podkreśliła w jednym z instagramowych postów, jak to doświadczenie wpłynęło na jej plany z biznesem kosmetycznym.
Widziałam na własne oczy, jak sposoby, w jakie pielęgnujemy i celebrujemy włosy, mogą bezpośrednio wpływać na nasze dusze. (…) Nauczywszy się tak wiele podczas mojej podróży po świecie włosów, zawsze marzyłam o kontynuowaniu jej [matki Beyoncé – przyp. red.] dziedzictwa.
Beyoncé rusza ze swoją nową marką kosmetyczną Cécred już 20 lutego 2024 roku. Do premiery zostały niespełna 2 tygodnie, ale już mamy możliwość wejścia na stronę brandu – cecred.com. Na razie można jedynie zapisać się do newslettera i czekać na wiadomość o launchu produktów do włosów. Nie wiadomo do jakich krajów będą dystrybuowane nowe kosmetyki – czy podobnie jak z perfumami Cé Noir pierwszeństwo otrzymają mieszkańcy USA i Kanady?
[Aktualizacja 21.02.2024] Marka Beyoncé – Cécred – to 8 profesjonalnych kosmetyków do włosów, których formuły zawierają między innymi bioaktywny ferment keratyny („pozyskiwane etycznie naturalne białko wełny, które jest biodostępne dla łatwej penetracji, naśladuje keratynę we włosach ludzkich i dostarcza głęboką infuzję protein”), mieszankę olejów roślinnych, probiotyki czy miód. To produkty cruelty-free do pasm o różnych teksturach i skręcie fal i loków. Linia kosmetyków Cécred obejmuje:
- szampon i peeling do skóry głowy (155 zł),
- szampon nawilżający (122 zł),
- głęboko nawilżającą odżywkę (155 zł),
- rekonstruującą maskę (171 zł),
- rytuał z fermentowanym ryżem i proteinami róży (211 zł),
- lotion zamykający wilgoć we włosach (155 zł),
- odżywczy olejek do włosów (179 zł),
- nawilżającą odżywkę (jeszcze niedostępna).
Gama prezentuje się ciekawie, zważając na oryginalne opakowania. Zadbano również o to, by w produkcji formuł kosmetyków wykorzystywać innowacyjne technologie i wyczerpujące rozwiązania.
Sklep online wysyła globalnie, w tym między innymi do Polski, Niemiec czy Australii. Jesteśmy ciekawi, czy Beyoncé pozostanie przy sprzedaży przez swoją stronę, czy rozszerzy dystrybucję kosmetyków Cécred przez popularne linie sprzedażowe jak Sephora, Douglas, Harrods czy Ulta Beauty.
Beyoncé postawiła również na wsparcie studentów uczących się w 5 szkołach kosmetologicznych w USA (Atlanta, Chicago, Houston, Los Angeles i New Jersey). Przeznaczy rocznie 500 tys. dolarów w ramach fundacji Cécred x BeyGOOD na stypendia studenckie.

Zbudowałam Cécred od podstaw. Włożyłam w to wszystko, czego nauczyłam się przez całe życie, abyśmy mogli pożyczyć trochę z naszej przeszłości i przenieść to w przyszłość. Cécred polega na nadaniu priorytetu sobie i wszystkim rzeczom, które są dla Ciebie święte.
Beyoncé

Ostatnie lata to czas celebryckich marek kosmetycznych. Mamy już Fenty Beauty Rihanny, Haus Labs by Lady Gaga, która niedługo trafi na europejski rynek (w tym do Polski), r.e.m. beauty Ariany Grande czy Florence by Mills Millie Bobby Brown. Teraz czas na Queen B i jej Cécred. Czy jej nowy biznes osiągnie spory sukces? Sądząc po popularności samej piosenkarki, nie mamy wątpliwości.