W zagranicznych mediach masowo zaczynają pojawiać się doniesienia o tym, że Adele myśli o dołączeniu do grona Seleny Gomez czy Ariany Grande, tworząc własną markę kosmetyczną. Piosenkarka nie odniosła się jeszcze do tych informacji.
Adele i nowa marka kosmetyczna?
Według dziennika „The Mirror”, nowy biznes Adele – The Shelbourne Collective Limited – wystartował w tym miesiącu. Czy celem firmy będzie produkcja nowej linii kosmetycznej? Nic nie jest potwierdzono, wiadomo na razie tyle, że zgłoszony znak towarowy dla nowego biznesu widnieje jako „specjalistyczna działalność projektowa”.
Sprawdź też
Milczenie Adele z całą pewnością nakręca ciekawość jej fanów. „The Mirror” sugeruje, że The Shelbourne Collective Limited, ze względu na klasyfikację działalności, może zajmować się tworzeniem kosmetyków, a portal „The Messenger” – modą, dodatkami, biżuterią czy nawet wyposażeniem wnętrz.
Wejście w nowy biznes dla wielu artystów to kolejna ścieżka kariery i zabezpieczenie na przyszłość. Czy to samo uda się Adele, co innym światowym piosenkarkom? W końcu Fenty Beauty Rihanny, r.e.m. beauty Ariany Grande czy Rare Beauty Seleny Gomez mają się bardzo dobrze i znajdują się wśród topowych marek beauty.