Tommy Hilfiger i Disney łączą siły – nowa kolekcja celebrująca 100-lecie wytwórni

Tommy Hilfiger x Disney to nowa kolekcja dostępna globalnie w sklepach Tommy Hilfiger na całym świecie, także w Polsce. Zachowana w klasycznym preppy style z elementami mangowej Myszki Miki i jego ekipy.

beaumag.pl
tylko 3 min czytania!

Dwie światowe ikony połączyły swoje siły – jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek odzieżowych Tommy Hilfiger oraz najpopularniejsza wytwórnia filmów animowanych Disney – i wspólnie stworzyły kolekcję DISNEY X TOMMY.

DISNEY X TOMMY – kolekcja celebrująca Disney100

Z okazji 100-lecia Disneya marka Tommy Hilfiger, której właścicielem jest PVH Corp., ogłosiła wspólny projekt z marką Disney. Miki, Minnie, Pluto, Goofy, Kaczor Donald i Daisy zostali przedstawieni na projektach ubrań w stylistyce mangi (japoński styl komiksowy).

Kapsułowa kolekcja jest dostępna od 1 czerwca 2023 roku w wybranych sklepach Tommy Hilfiger na całym świecie i online, także w Polsce (pl.tommy.com). Obejmuje ubrania i akcesoria zarówno dla kobiet i mężczyzn, jak i dla dzieci. Projekty damskie i męskie można połączyć w aż 50 stylów, dziecięce – w 10.

Ikoniczna rocznica, kultowa marka i współpraca z ich najbardziej kultowymi postaciami – nie ma lepszego sposobu, aby dołączyć do fanów na całym świecie, świętując setną rocznicę Disneya

tak o współpracy wypowiedział się Tommy Hilfiger.
Tommy Hilfiger x Disney kolekcja dostępna polskich sklepach
mat. prasowe / Tommy Hilfiger

Preppy style dla fanów ekipy Myszki Miki

Kolekcja Disney x Tommy na nowo odkrywa klasykę postaci Disneya. Pozostając wierna jego charakterowi, bawi, ale w nowym stylu – stylu mangi.

Co znajduje się w kolekcji? Są w niej zarówno chinosy, blazery, sukienki koszulowe, dresy, jak i swetry i spódnice. Żakardowe nadruki zupełnie nowego monogramu TM, pasek Ithaca, ręcznie rysowane szkice, zabawne grafiki, urocze patterny – to jedne z detali ożywiających projekty ubrań i dodatków.

Kolekcja Disney x Tommy jest prawdziwym świętem 100-lecia Disneya i prezentuje kreatywność i opowiadanie historii, z których słyną zarówno Disney, jak i Tommy Hilfiger

Tasia Filippatos, prezes Disney Consumer Products, Games and Publishing.

Kampania reklamowa Disney x Tommy z gwiazdą „Emily w Paryżu”

Jedną ze znanych twarzy biorących udział w kampanii kolekcji Disney x Tommy, nakręconej przez Paolę Kudacki, jest aktor Lucien Laviscount. Możesz go kojarzyć między innymi z serialu „Emily w Paryżu” z roli Alfiego. Towarzyszą mu piosenkarz i autor tekstów Henry Lau oraz modelki Soo Joo Park, Reign Judge i Stella Maxwell. 

Zdjęcia wykonano na tle zabawnych grafik przedstawiających charakterystyczną fasadę i elementy kampusu Disneya.

Udostępnij ten artykuł
Skomentuj*

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *